Utkast till ett brev

Jag är trött!
Trött på att vara just, TRÖTT!
Låter som om grannen håller på sågar itu sin unge med häcksaxen. Eller så är ungen bara väldigt exalterad... Hoppas på det sista.

Idag är det äntligen fredag, alltså ÄNTLIGEN!
Panikade över fina Josse igår men allt gick fint till slut.. Gaah..
Idag ska vi(jag&Tova sitter typ ihop efter en sommar isär, haha) antagligen på leaving drinks för Kat, fattar inte att hon ska åka tillbaka till Australien och jag har ingen aning om när jag ser henne nästa gång.. Udda feeling liksom..

Nu är jag iallafall på jobbet.
Tog en promenad hem igår och en promenad hit imorse. Bäst man passar på medans man är ung och vintern inte är här. Inte för att det blir speciellt mycket snö här dock... Mohaha!

J leker(Läs: spelar tvspel) med en av grannarna på övervåningen, mamman jobbar hemifrån idag och jag är fruktansvärt uttråkad.
Har inget att göra.
Har bäddat sängar, plockat ur diskmaskinen och plockat runt lite i huset. Nuuuudå?!
Ser att det skulle behövas rensas ur lite lego/leksaker men det kan jag inte göra utan barnet för han måste vara med och bestämma.
Mamman o barnet flyger till Skottland ikv så jag skulle behöva packa, men har redan plockat fram allt som jag kan plocka fram för jag vet ju inte vad dom ska göra i Skottland(förutom att träffa mormor)och då är det svårt att packa klart.
Nog om jobb nu ;)

Imorgon ska jag coacha handboll hela dagen och sen utgång med Tova för att köra ett litet firande av min 21års daaaaag! :) Måste säga att jag är rätt sugen på att gå ut i Kingston;)
Aldrig varit där men har hört att det är gryyyymt.. We'll see what happens!
Nu ska jag försöka sysselsätta mig lite.

Enjoy your day!
xxxx



Kommentarer
elin teborn

Kingston är aweeesome !:)

2013-08-30 @ 12:50:31
URL: http://elinslondon.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0