ThUrSdAy

Torsdag.
Var tvungen att gå till jobbet för att bussen aldrig kom. Lagomt glad. Stötte på Kat helt random för typ 5 gången nu. Konstiga slumpen.

Tog med mig barnen till klubben för lite simning/lek och tennis. Jag älskar att simma, så oerhört skön. Mitt knä känner inte likadant dock, ömmar rätt rejält efteråt men den smällen tar jag.
Hängde lite i relaxen och kollade när barnen lekte också.
Lagat massa mat idag igen.
Idag blev det en kycklingsallad med vindruvor, watercress(vad är det nu heter på svenska), grillade kycklingfiléer(marinade) som jag skar i bitar, lite olivolja och juice från en citron.
Smakade gott!

Jag var tvungen att GÅ hem från jobbet idag också, pga. en trafikolycka så bussen var jätte försenad. Men det var rätt skönt! Vardagsmotion kallas det va ;) Och jag fick ett glas vin innan jag slutade idag.. Vardagslyx kallar jag det! ;) Skön blandning med vardagsmotionen liksom haha..
Jag har försökt packa och bli klar idag eftersom att jag åker till Swe imorgon. Jag är sååå trött men kan inte sova.. :/
Känner mig stressad över att åka imorgon också, antagligen för att jag nyss flyttat in här och inte har hunnit packa upp än.
Bara massa packande nu...

Hur som helst, ska kolla klart på Wallander nu sen sussa.
Jobb och Sverige väntar imorgon!
Natti natti :)
xoxo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0