The show must go on

Hej alla glada. 
Helt ärligt så har jag funderat på att packa ihop och säga hejdå till den här bloggen. 
Stänga ner och avsluta det här. 

Jag ska ju flytta hem till Viken igen så isf kanske man ska slå upp en ny blogg eller bara låta det vara. 
The show must go on..





Från det ena till det andra, jag har snöat in mig på två brittiska grabbar den senaste tiden.
Jamie Oliver, vilken snubbe. Vilka recept. VILKEN MAT! Imorgon ska jag nog slå på stort och prova ett av hans recept som jag kikat på länge nu. Spagetti med kyckling och krämig parmesansås. Mmmmh! Ska vara svamp i också, men det är ju inte min favorit ;) Kör nog sparris istället! 
Min andra kärlek är James Arthur, hans musik, hans nya album är too die for. Jag älskar det, honom, allt! Jag brukar inte vara något fan av gamla "idoler" eller människor från "talang" men killen är grym. 

Hur som helst, nu ska jag krypa ner i sängen och försöka få lite sömn. 
Morgondagen består av jobb, matlagning(Jamie Olivers maträtt), mer jobb och sen har jag sjukt mycket tvätt att tvätta! 
God natt! 
5 veckor kvar innan jag flyttar till Swe, hihi.
I can't wait! I love christmas!

xoxo,
R.R


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0