cry

meningen "the time of your life"..
den är svår.. jag tror att du har varit med om den. och jag vet att jag inte har det.. vilket gör saken svårare!
du vet att jag vill göra allt för dig. men ibland känns det svårt.. som om jag inte har så mycke att komma med till dig längre.. att du redan har varit med om till exempel "the time of your life".. jag vet inte.. ni som kommer läsa det här kommer inte förstå mig. det vet jag redan.. det är för svårt att föreställa sig.. ni kommer aldrig förstå. inte förren ni är i samma sits själv.. så jag tänker inte ens begära att ni ska försöka förstå.. men jag vill skriva det här.. ingen som förstår mig iallafall.. kanske nån som finns därute som förstår mig..

jag lägger ner det här nu.. jag kommer ingen vart med det jag vill ha sagt ikväll endå så.. ha en bra kväll!
PUSS



Kommentarer
anna

rebecca, tro mig . Jag förstår .

2008-03-02 @ 14:18:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0