sing for me and sing for life

sitter här och lyssnar på musik nu :)
är trött som vanligt ;) haha! menmen, har tråkigt dessutom..
ska iväg på damernas match 17.45 ;) då kommer hanna & hennes mor och hämtar mig och linaflina! :)
matchen börjar 18.30 ;) funderar på om jag ska gå och sätta mig framför tv:en med mina kära systrar och syrrans kompis melinda snart! :) har så sjukt tråkigt så kan väl gå och vara lite social! ;)
helgen har varit lite blandad måste jag få säga. fest i fredags, jävligt roligt att träffa lite gamla vänner o sånt ! blev lite kaos bara, men det löste sig det också! :) var där med linus, anna & hanna! :) somnade hemma i hannas lägenhet runt kl.4 skulle jag tro! sen vaknade jag av att hannas mobil började runt kl. 10! hon skulle ju iväg och jobba ;) och linus och anna sov i vardagsrummet ;) haha! så lördagen blev slapp.. var hem till min kära låtsas syster emma som nyss har flyttat till en etta. sjukt fin lägenhet måste jag säga! :D sen var jag bara hemma. lina och jag köpte chips & dipp! :) sen frossade jag och frida i det till melodifestivalen. och min kära björn gustavsson är kung! :) helt underbart bra! :D före det så blev det käka på donken också! trävligt. sen blev det till att krypa ner i sängen till brottskod försvunnen eller vad det nu heter. trevligt det också, sen slocknade jag dock!
vaknade imorse av alla människor som inte kan låta bli att terrorisera mig med så jävla många sms varenda morgon.. som vanligt! gick upp.. kikade på tv, käkade frukost, satt en stund vid datorn, tog en dusch, fixade håret, slappade i soffan med syster lina :) mys! och nu sitter jag här igen då! haha, och inte har jag speciellt många planer inför sportlovs veckan heller. jag och lina ska ta en tur upp till kungsberget vet jag iallafall. blir trevlans det! sen har jag inga fler planer. ganska skönt faktiskt. sova hela dagarna! ;) får pengar på tisdag! :) får se hur fort dom försvinner iväg den här månaden då! ;) sen har jag fått lite nya kläder av min kära mor nu redan också :) bara för att hon är så snäll :) haha! men, nuså.. nu ska jag lägga av med mitt tidsfördriv. vill bara hälsa ille & damlaget lycka till på matchen idag! ;) jag ska skrika lite extra bara för att ille är med ! :) tv står på schemat nu! hörs, PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0