Halloweendisco!

hallojjsan! :)


sitter i plugget nu och har skiiit tråkigt!
finns inte så mycket o göra..
ska fixa lite till halloweendiscot vi ska ha imorgon.
för åk 4-6 i Bessemerhallen!
(slänger in en affisch längre ner!)

så är det!
idag ska jag baka chokladbollar och så ska jag köpa nå djävulshorn(?) som jag ska ha imorgon :)
sen blir det bara svart klänning och svarta tights (med typ nå rosor!) nå mer tänker jag inte ha :)
jag hatar att klä ut mig, men jag har väl inge val nu ;)

justia! 95:orna har träning idag också.
så dit måste jag också. blir STRESS idag!
men men :) sånt är livet.

kanske skriver senare :)
jag ska på utvecklingssamtal nu snart jag.
fyyyfaaaan!
men är väl ingen större fara nu när det bara är jag och läraren.
var värre förr när mamsen var tvungen o vara med ;)
och dom ALLTID pratade om en i tredje person! haha

aja! men ha en bra dag

tjiiing!

disco!
SKICKA DIT ALLA ERA SYSKON/KUSINER/BARN osv.



Kommentarer
Tobias

Det är bra, själv? ;)



Gillar du min blogg? :D

2009-10-22 @ 12:01:46
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
emma

så mysigt (: jag tog det bara lugnt igår. vad hittar du på idag?

2009-10-22 @ 14:16:34
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
FotobyDenise [O R D & F O T O]

Hej vad har du haft för dig idag då?:)

Fin och absolut en läsvärd blogg du har!:D

Ha en bra kväll och kika gärna in på min lilla blogg(A);)

Kram Denise

2009-10-26 @ 18:04:55
URL: http://fotobydenise.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0