Carpe Diem

-  det blir min nästa tatuering :) någongång!

Jag sitter i skolan nu. Gör i princip ingenting, borde jobba men har ingen lust :)
Jag har inte orkat göra de än :)

I förrgår var jag hem till Emil en sväng och umgicks med honom och Martin..
Martin pluggade lite körkortsteori.. Han hade uppskrivning igår och klarade de! :) Och idag hade han uppkörning och KLARADE DET! :)
Grattis till körkortet Martin :)
Iallafall så gick jag och Emil iväg till ICA Maxi och handlade lite :)
Och när vi kom hem igen så hade Martin redan gått hem..
Så vi kikade film oså, sen gick Emil med mig hem :) Jag tycker inte om att gå själv i mörker..

Igår.. hade "småttingarna" träning, så då var jag ner dit :)
Var några stycken faktiskt :) Tomas, Danne, jag och "Praktikanten" Olle var där som tränare :)
Efter det så åkte jag hem och käkade lite o tog en långdusch :) Sen stack jag iväg hem till Olle och umgicks lite :) Super trevligt de! :)

Idag.. ska jag bara vara i skolan. Och sedan ska jag antagligen träffa Samueleftermiddagen/kvällen :)
Det blir superduper bra de! :)

Justia, som ni vet så har jag ju gjort illa mitt knä när jag spelat handboll. Och så har jag blivit kastad mellan en massa okunniga jäkla läkare.. Men tillslut fick min mamma nog och var ner på dagkirurgen och sa till! ;) (mamma jobbar ju på sjukhuset, så hon känner dom flesta där! ;D)
Så jag fick träffa en ortoped och det tog knappt 1 min för honom att konstatera att jag hade en trasig menisk!
Så det blir operation för mig! Och operations datum och tid fick jag hem på posten igår!
26 januari är det dags! :/ Jag är rädd!!!!
Dessutom är det på Samuels 25års dag! Fruktansvärt tråkigt! :( Men men!

Nog om det, imorgon har mitt handbollslag match i Rättvik! Och båda mina småsystrar ska få göra matchdebut i damlaget!
Jag är såååå stolt!<3
Jag ska SJÄLVKLART med och kika :) Underbart, handboll är verkligen allt! <3

Nej, men nu måste jag nog jobba lite här i skolan innan lunch!
Sen har jag naturkunskapsprov, det kommer gå åt pipsvängen! :O

Ha det så bra, skriver kanske senare eller något :)
Man vet ju aldrig med mig ;)
Pusssss


Saknar er <3


jag vill tatuera mig igen, NUNUNU! ;)



upd.

jag ska ändra min header så snart jag har tid :)
jag lovar!
puss igen!


Kommentarer
Miranda

Jag har addat dig nu :D

2010-01-15 @ 11:18:46
URL: http://oljepalm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0