Jag blir aldrig samma - Från och med du

All the things I still remember
Summers never looked the same
Years go by and time just seems to fly
But the memories remain


Står i din port står bara still
För en minut sen var du min
En tredjedel av den jag var går hem
för en är krossad, en är din
Det här är slutet på vår film

Från och med nu
Från och med du

Ser dig på blåa i april
i telefon i nya jeans
men jag har samma trasor, går och röker samma marlboro
jag minns varenda scen ifrån vår film

I tear my heart open, I sew myself shut
And my weakness is that I care too much
My scars remind me that the past is real
I tear my heart open just to feel



Keep going strong!

Tänk att det är så otroligt mycket man vill göra och vill ha!
Jag vill tatuera mig igen, och fylla i en av mina "gamla" tatuering :)
Jag vill resa, jag vill jobba, jag vill se, uppleva och känna!
Jag vill vara den jag är, men jag vill utvecklas, se och utforska nya ställen och platser i världen!
Jag vill, jag vill, jag vill! Jag har en sån enorm vilja och jag SKA försöka leva upp till mina drömmar!

Men nu ska jag börja med att ta min andra promenad för dagen!
Får börja med det ;)
Ha en fin dag!


Kommentarer
Lina Nyren

fin blogg :D

2010-11-05 @ 15:35:39
URL: http://linanyren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0