Negativ tjej idag

godkväll
fasen va trött jag är.
oyeah
men det är jag ju jämt, typ
var iallafall på stan med sara och eva tidigare - dom släckte ju ned i sandviken idag och hade "halloweenkväll".
synd bara att det är så fruktansvärt dåligt med folk ute, var MYYYYCKET bättre när jag var liten. då var det kuuuul för då gick ALLA ut, unga som gamla - barn som vuxna..
tyckte att det var mer folk bara för 2 år sedan när jag var där med S och barnen. då var det mycket folk, men tyvärr inte i år. fruktansvärt tråkigt!!
aja nog om det.

väl hemma igen så bytte jag bara om, kollade lite på datorn och drog ner till träningen.
körde med mitt ENORMA knäskydd - ville bara prova om det skulle kännas bättre..
och det gjorde det!
ja eller, det kändes lite tryggare helt enkelt.. men långt ifrån bra.
men det är något som känns konstigt ändå, jag kan bara inte sätta fingret på det.
det är nog det mentala som spökar, är så rädd för att göra mig illa när jag spelar.. :/
jag är rädd för "närkontakt" och jag är bollrädd. det har jag ALDRIG varit förut, och jag hatar det :'(
usch..
vi får väl se hur det här kommer att gå.. men idag är jag fan inte positiv!!!

nej nu ska jag lägga mig och kolla på Andra Avenyn och försöka få lite sömn..
imorgon MÅSTE jag plugga..
godnatt, pusspuss
rr


mitt underbara knäskydd, eller så inte
går ju fan knappt i röra sig i det, men är väl det som är meningen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0