Jaaaaaa!

Jag har världens bästa mammi :)
Hon har klickat hem lite kläder åt mig, toknöjd! :)

inte grå, utan svart
lila OCH vit + lika trosor

(svart cardigan - kjolen har jag sedan förut!
svart tubsjal, svart klänning, vit svart randig tröja, en lila och en vit bh + matchande trosor!)


Jag är en lite smått shopping galen brud ibland tror jag ;)
Men vad gör de.. Måste nog rensa både garderoben och byrån snart igen, får liksom inte plats..

Men nu ska jag slänga mig i sängen tror jag.
Kom hem från träningen för typ en timme sen, gick rätt bra idag :)
Men det känns som om det var flera år sedan jag spelade handboll, är lite svårt med allt man ska kunna..
Det behövs bara några träningar så är man igång igen, duktig duktig!

Nu blir det sängen!
godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0