Spread the news, I'm gonna take the fight



Tänk om jag bara kunde sätta ord på allt det där jag vill ha sagt, allt de där jag känner och allt det där jag vill göra...
Tänk om man kunde lyssna lite bättre på varandra? Då kanske man skulle förstå varandra bättre, veta vad som känns rätt och fel. Tänk om man kunde vara lite mer ärlig? Det gäller ju även mig. Det finns miljoner saker inom mig som egentligen borde komma ut. Som människor egentligen borde veta. Ibland känner jag den där konstiga känslan, av att jag kanske egentligen borde berätta? Jag ser i människors ansikten varje dag, hur lyckliga de är. Hur livet är alldeles fluffigt mysigt rosa och helt underbart. Men egentligen känns det smutsigt, iskallt.. Men det man inte vet, mår man ju inte dåligt av? Eller hur?

Jag skulle så gärna vilja sätt ord på mina känslor och tankar. Jag försöker, men det går inte alltid så bra. Jag vill kunna, men man kan inte allt.
Min största inspirationskälla är Johanna, helt klart Johanna. På det sättet hon sätter ord på sina känslor, tankar och hennes vardag. Det är obeskrivligt! Jag har aldrig varit med om en människa som har lyckats så bra med det, så vackert och mysigt.. Tänk om jag också kunde få till det lika bra. Men jag försöker ju iallafall - försöka duger.

och nu blev jag tom på ord..

ha en bra dag♥
puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0