'cry when nobody's watching

image description


Tjenixen!
Har hängt på Camden Market hela dagen idag med Josse, hennes päron och hennes morbror :)
Har haft en suuuuper mysig och trevlig dag, tack för det! :)
Nu sitter jag i min säng o hänger, chillar järnet. Våran värmegrej har pajjat IGEN, för typ hundraelfte gången den här vintern. Gött!
Så nu sitter jag här och fryser ihjäl!
Men äääääsch, jag ler endå! :)

Har fyndat mig en svart väska på Secondhand idag, perfekt till sommaren! :)
Kanske kommer bild senare.

Ja nu sitter jag här iallafall, är ju St. Patricks Day idag så man ska ju ha något grönt på sig, annars får man nypa den som inte bär grönt. Haha.
Jag har ett grönt snyggt linne, men vet inte om jag vill ha de? Annars blir det något svart och min gröna kuvertväska. We'll see! :)

Hur som helst, nu måste jag fixa mig innan jag verkligen gör det där som jag berättade för Hanna att jag är känd för..
Att komma för sent! ;)


Ha en awesome night!
Puss

Pumpar The Killers för att bli lite pepp också! GÖTT SKIT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0