I can see it in your eye

image descriptionimage description

Älskar livet här i världens bästa London.
Försökte åter igen få upp ett inlägg från mobilen, går alltid åt helvete. Så nu ger jag upp för stunden!

Mina fina stålmän står på Studenternas senare idag, redo att spöa skiten ut Villa.
Sjukt ledsen att jag inte kan vara där.. Men jag tänkte ta mig en tur efter Themsen med fint sällskap och njuta av solen och liveupd. från pappa ;)
Det funkar det också, för ärligt, jag vill inte byta bort London mot någonting annat. Aldrig. London är bäst.

Nej nu ska jag slänga in lite Gyllene Tider på iPhonen och sedan bege mig till Bridgen för att möta upp..
Hörs och ses!

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0