this is who I am

Hej gott folk!
Ni får ursäkta att jag inte skrivit något här på ett tag.. Men allt är lite jobbigt just nu.. Känner mig lite trög, och allt är jobbigt. Allt går emot mig, och absolut ingenting går min väg.. Är så arg och besviken på mig själv. Menmen..
Har dock inge bot på det.. Men är lite jobbigt nu när jag inte träffar älskling så mycke.. Blir mest prat i telefon.. Menmen. Livet har sina skit perioder de också.. Men ingenting som vi INTE klarar älskling!
Skolan rullar på som vanligt och sundsvall cup var en jävla höjdare! Helgen ska jag tillbringa i Västerås på Storängsskolan  (och även i hallarna).. På irsta blixten alltså! :) Blir förhoppningsvis trevligt.. Nu ska jag ta en dusch, varva ner, plugga, kika runt lite mer här på datorn, och sen blir det väl käk! :) Vi hörs, ta det lugnt!
justia, förresten.. min syster ska låna ut sin lägenhet till mig när hon åker bort så jag ska vara hårbolls vakt! :D
PUSS

Samuel, mitt hjärta dunkar lika mycke nu för dig som det gjorde första gången..
Du är mitt liv, och jag kommer älska dig nu och föralltid! Du är den vackraste person jag träffat!



Vi träffades liksom på chans
på nåt sätt ramla vi in i varann
och tänk att något jag alltid trott
skulle vara så svårt va så lätt

vi träffades liksom på chans
två katter i skydd ifrån regnet nånstans
och aldrig har kärlek drabbat mig så
och jag vet
jag är hopplöst svår ibland


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0