aborre på 1,1 kg

hej o hallå.
sitter hemma i min säng och gör ingenting just nu.
tråkigt. funderar på om jag ska sätta på en film och äta lite frukost.
gårdagen var väldigt trevlig. fick en aborre på 1,1 kg på kastspö. (bild kommer kanske sen)
inte illa, så är väldigt nöjd :) hihi!
blir mer fiske idag skulle jag tro, om vädret håller i sig så.
mulet med lite blåst. toppen väder det!
till helgen vankas det väl lite cityfest skulle jag tro.
 hoppas hoppas på att det åtminstone är uppehåll då iallafall. på lördag ska mamsen ha kräftskiva, så då ska man väl vara hemma iaf. då kommer mormor och hennes gubbe, och sen min moster o hennes hund. jag HATAR dock kräftor så jag håller mig till allt annat. haha. jaja, nu ska jag väl gå till kylskåpet och se vad det har att erbjuda..
jag har fruktansvärt ont i halsen, det är älski med.. :S
hoppas inte på att jag åker på halsfluss IGEN nudå.
skulle inte bli förvånad, nu till att skolan börjar oså. SKITSKIT!
vill bara ge ett litet skratt till Göranssonska som börjar skolan på Måndag redan ? eller har jag fel?
jaja, hadet bra. för det har jag!
PUSS

pimpeldrottningen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0