hp1

what!
såja, nu har plugget dragit igång.
hp1 på bessemergymnasiet. känns väl sådär!
tänker framåt iallafall, bara 3 år tills man står där med student mössan ;)
ganska skönt egentligen. nu sitter jag och väntar på älskling.
han åkte och köpte lite candy åt oss. och jordan sitter här nere på golvet och leker med sina nya dinosaurius och turtles :) haha. nikolina ligger och sover och hundarna busar.
allt är frid och fröjd.. iallafall när älsklingen sticker in huvudet genom dörren :)
imorgon ska man upp tidigt. SUCK! börjar halv 9.
ska ha information om individuelltval.. jag ska fan ha teckenspråk iaf :) intressant enligt mig :) eller tyska. don't know! jaja.  men så äre, nu ska jag nog vara lite social med jordan och leka lite med honom. sen är det säng dags för honom :) han fick ju vara upp ganska länge idag för att han har varit hos sin mamma och nu kommer han hem hit till samuel.
aja, sov så gott så hörs vi! :)
glömde lägga till att på fredag ska jag hem till Danne :) det kan inte bli annat än trevligt. yesyes!
PUSS

samuel pettersson,
du är allting för mig. du är hela min värld!

hösten har knackat på vår dörr och stigit på.
välkommen skulle jag vilja säga men det gör jag inte.
sommaren har inte varit riktigt som jag hade velat.
inte vädermässigt iallafall. jag är faktiskt ärligt talat
trött på regn och rusk. men ändå fortsätter det, för nu kommer
hösten. dags att ta nya tag, dags för skolan.
hejdå sommaren, och välkommen hösten.
höst



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0