idiots

haha, idioter.
JAG ÄR INTE GRAVID!
my god. haha

aja, nu sitter jag här. har tråkigt. älsklingen stack för ett tag sen.
lite små arg på honom nu. dummer. han är så jävla glömsk!!!!!!!
men aja, får väl leva med det ;)  får se vad vi ska hitta på idag..
vi har inte kommit på något. han kommer väl tillbaka om någon timme :)
får se. han vill fiska.. jag är inte såå jävla taggad på det faktiskt. men ah..
ska iväg till fba idag, dock inte träna är fortfarande lite förkyld och lite smått ont i halsen.
bättre o vila då, kan ändå inte köra till hundra procent.  så får jag sätta igång nästa vecka! :D
jaow, nu ska jag väl typ hoppa in i duschen och sen äta frukost. sen får vi som sagt se :)
hadet så bra, puss!

samuel pettersson
, jag älskar dig av hela mitt hjärta. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0