KÄRLEK

tjenare folket.
nu sitter jag och älsklingen här och gör ingenting.
ska kika movie strax. SKRÄCKIS om nå jävla småkryp,
 det roliga är ju att samuel är PRECIS lika rädd för småkryp som jag ;)
haha!  men kanske inte när han har druckit carlsberg som han sa själv ;)
haha. iallafall the love is in the air och jag är lyckligare än någonsin. och bättre kommer det bli. gullefjun och jag har varit på kräftskiva idag det var rätt nice förutom att jag VÄGRAR äta dom lilla äcklen.. det gör han så bra själv ;) haha. igår var vi till hans föräldrar en sväng också, dom är så trevliga såå! :)
i veckan ska väl älskling och jag åka och kika på lite möbler. mysmys!
sen blir det flytt från älsklingens föräldrars andra hus till lägenhet i stan.
livet leker, nu ska vi kika movie, smaska popcorn och mysa.

får se när min och älsklingens hemlighet syns om någon månad. ler

samuel pettersson, du lyser upp min dag! TACK



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0