ALONE IN THE DARK - HIT ME

sitter här.
älsklingen är på trerättersmiddag.
kul för honom (; haha. själv har min käkat skräpmat :)
haha :) ska väl gå och kika på någon film snart eller nå..
får se.. :) är fruktansvärt trött iallafall, men skulle behöva läsa lite.
HELVETE, kom just på att jag har glömt mitt småföretagande skit papper i skåpet i skolan.
skit kul o det har jag prov på efter lovet.
häng mig? :S
aja..
min bror stack iväg till kungen och min syster hem till lovisa och själv sitter man här.
känns lite segt, men jag orkar verkligen inte gå nånstans.
så äre.
nu ska jag väl packa in lite nytvättade kläder i byrån o garderoben o sen slänga mig på sängen och kika på tv tills jag slocknar.. men jag kommer nog inte slocka förren älsklingen är hemma, brukar vara så!
är lite orolig över honom när han är ute, han kan ju få för sig o bråka eller nått .
och så ska jag ju kanske möta honom också :)
min gosis!<3
nu ska jag kila.
hörs.
god jul !





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0