FALSKA SKIT!

det är lustigt hur folk kan vara så falska..
falska rakt igenom, och ingen av er kallhjärtade typer förstår att ni sårar..
ni tror att ni är så stora och coola, medans ni inte har någon koll på känslor och kärlek alls.
jag är så trött på att ni ska trampa på en, och tro att ni är mer värda. men jag vet, tro mig. jag är bara 16 år, men JAG vet! mer än ni anar, och jag vet vad som är rätt och fel. men det gör inte ni.. hur kan man vara så känslokall?
jag pallar inte er skit längre, varsågod!
ni har vunnit..


man är väl inte värd det här?
eller är man? :S

snälla.....
stick ur mitt liv, NU TACK!


Kommentarer
Hanna

Klart att du inte är värd sån skit.

Du är värld allt bra i hela världen, underbara unge ! Även fast vi träffas så sällan så är du min absolut bästa vän. Jag älskar dig snuttan <3

2008-12-01 @ 23:12:50
URL: http://hannaperssoon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0