FRÄMMANDE MIDDAG MYS

FMM
håller på plocka lite i mitt rum :)
haha, jävlar va sjukt mycket kläder jag har :O ;D
snart kommer min älskade älskling hem från jobbet och så kommer tommys syster m. familj från sthlm :)
så ska vi käka lite gott och bara umgås :) sen får vi se vad jag och s gör :) har lite planer, men får se :)
nu ska jag plocka lite med det sista och sedan ska jag sätta i linserna o dra på lite make up :)
ha en trevlig kväll folket :)

btw, julmusik är ON på min dator.
nu längtar jag galet mycket till min kalle anka!
och ferdinand, tomteverkstan o allt fint :)
tradition som i typ alla svenska hem.

dessa tre ord & en bild får avsluta detta inlägg.
jag älskar samuel



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0