GRATTIS TOMMY PÅ 50-ÅRS DAGEN!

hej :)
nu ligger jag här i min kära säng och skriver lite..
har ätit frukost för en stund sedan.. och nu ligger jag som sagt här..
o tänker på min lilla älskling. :) han jobbar ju och står i, själv slappar man ;)
idag kmr det folk och det blir fika här för tommy fyller år, 50 år!!!!!!
GRATTTTTTISSSS!!!!
så det kmr väl lite folk :)
imorgon ska jag till valbo och inhandla de allra sista julklapparna, till brorsan och hanniepannie :)
sen är jag klar :D
 nu längtar jag faktiskt lite till jul..
litelite..

på juldagen händer det massvis med saker :O
min kusin fyller 40år, vi är alltid bjuden till min faster i gävle då OCH till samuels föräldrar..
får se hur vi får lösa det... :)
hihi..

julafton blir väl bara kaos skulle jag tro.
så jävla trött på alla egoistiska människor.
tur att jag har min älskade familj, samuel, jordan och nikolina <3

nyår kan bli skit bra?
hoppas

samuel, mitt hjärta tillhör dig!

du får inte knacka på min dörr, om du inte är beredd att komma in.
du får inte göra om mitt namn, o börja kalla mig för din.
o du får inte vandra på min väg, utan att visa mig ditt mål.
o inte stjäla av min godhet för att fylla upp ditt hål.

du får inte riva mina murar som jag omsorgsfullt har byggt, om du inte skyddar mina drömmar så att jag kan somna tryggt.
o du får inte ha mig som en dröm, när jag vill va din verklighet.
du får inte säga att du hoppas om du inte tror du vet.

<3 - du får inte



Kommentarer
Lina

Sv: Japp, hittade till typ alla jag skulle köpa till till slut, men vi var där till det var typ 5 minuter kvar till de stängde också ;) haha. Hur går det för dig då med julklapparna?

2008-12-21 @ 11:44:34
URL: http://helbraflinga.blogg.se/
Sofia Stridh

Jag jobbar på aldo's cafe =)

2008-12-23 @ 18:16:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0