I'LL BE BACK!

typ enda gången i veckan jag bloggar är när jag har näthandel ;)
men idag har jag typ inte orkat förren nu.. :)
haha, men nu gör jag det iaf ;)
lucky you!
haha! ;)
men aja, jag orkar inte blogga..
livet rullar på precis som det ska, allting är superduper bra :)
på torsdag är det lucia.. eller aa (fusk lucia) ;) haha. iallafall på dagis :D
så e de :)
idag har vi idrott, and I LIKE IT. och sedan kl.17 är det föräldrarmöte för småkidsens föräldrar ;)
yes :) sedan ikväll blire till att lira handboll med grabbarna, I LOVE IT! :D<3
aja, nu har jag lunch. puss

JULAFTON, jag längtar!

samuel, jordan & nikolina!
mitt ljus, mitt liv, min familj.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0