LUSSEINNEBANDY INATT!

så, nu har jag ändrat min design litelite igen.
dock så blev jag bara lite nöjdare.. men aja.
ska få försöka få lite hjälp av ett proffs sen ;) haha!

nu sitter jag här och väntar på att mamma ska ringa mig.. men hon gör det aldrig? segoooo!
vill hem nuuuu! (till mamma) 
ska förbi hem till mig o älsk först! och hämta lite stuffs :)
sen ska jag hem till mamma o slappa. och ikväll ska jag o hanna på lusseinnebandyn :)
blir säkert roligt :)
vi ska ut o käka först :)
får se vart :) tihi!

oj, nu fick jag sms av mamma.
hon åkte från jobbet nu :) så, ska väl logga ur och gå ut nu jag då :)
vi hörs.
FÖRRESTEN, SLÅ EN SIGNAL ELLER SKICKA SMS TILL MIG O NI SKA PÅ LUSSSEEEN ;)

PÅ SÖNDAG HAR JAG MATCH, 14.30 på hammar!
SANDVIKENS HK - AVESTA/BROVALLEN
A-pojkar..


samuel, jordan, nikolina
tack för att jag får dela mitt liv med er.
ni är det bästa som hänt mig <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0