MATEMATIK ÄR KUL!

hej folket.
sitter i skolan nu och tänker.
dagen igår var väldigt soft (enligt mig) :)
mitt indiviuellaval (bollspel A) blev inställt så drog ner på stan :)
sen hade jag träning med grabbarna, var typ inge folk där. (hur kul var det ?)
skit tråkigt! jaja
sitter här och tråkar nu, ska ha praktisk marknadsföring strax..
hoppas absolut inte att vi ska göra nått ansträngade :S
jag vill bara slappa, för sen har vi SMÅFÖRETAGANDE :O ORKA!?
det SUUUUUGER! men, så är det :S
hade matte för en stund sedan, det är iallafall bra att det är skit kul! :D
jag är typ klar med nästan hela kapitlet så vafan ska jag göra nästa vecka? JAG VILL HA PROV NU?! så blir man av med det!
frågan är ju.. vafan ska jag göra idag?
träna småflickorna o smågrabbarna o sen ingenting?
OVANLIGT?! nej! :S
får se vad som händer..

HÖR AV ER OM NI VILL HITTA PÅ NÅTT IKVÄLL!


Kommentarer
frida

jag tycker matte är as tråkigt , bara för ja har så himla dåligt på mina prov :/

2008-12-05 @ 15:25:28
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/
Lina

Haha ja, matte har alltid varit kul :D

2008-12-07 @ 20:51:15
URL: http://helbraflinga.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0