LISTAAAAA


10 favoriter

Dialekt: Skånska och göteborska.
Mat: tacos
Låt: Tattoo - Jordin Sparks (just nu)
Film: Tomten är far till alla barnen (just nu)
Tecknad figur: Tjuren Ferdinand
Sport: HANDBOLL!!!!!!
Komiker: Är och kommer alltid att vara Björn Gustavsson
Veckodag: Lördag
Glassmak: Vanilj
Soloartist: Jason Mraz



9 för tillfället
Humör: Sångglad
Tanke: Kopparcupen -09 kommer bli sjukt rolig!
Kläder: Jeanstights & svart tunika
Bakgrund: På mobilen: jag som gör en skit ful min. På datorn: På mig och nikolina när vi busar och skrattar :D
Känsla: Förvirrad samtidigt som jag är sjukt lycklig
Tid: 11.25
Bästa sak: Familjen
Irritationsobjekt: Städa och har typ inge pengar..

<3
8 första
Allra bästa vän: Frida Pedersen
Husdjur: Katter
Kyss: H.. tror jag
Piercing: Läppen
Äkta förälskelse: Samuel
CD skiva: Smurfhits tror jag ;)
Bil: Leksaksbil ;)
Ord: mamma, pappa, toa tror ja ;)


7 senaste
Telefonsamtal: Samuel
Mat: Mackor, oboy och youghurt
Dryck: Oboy
Biltur: Igår, till Ica Maxi
Tv-program: Kmr inte ihåg
Spelad låt : Tattoo - Jordin Sparks
Köpta klädesplagg: tights


6 har du någonsin
Dejtat någon av dina bästa vänner: neej
Brutit mot lagen: Jodå, men ingenting allvarligt
Blivit arresterad: Nee
Badat naken: Jaa
Varit med på TV: Jaaa
Varit med i tidningen: Haha jaaaa massvis med ggr


5 nej tack
Skolämne: Näthandel, svenska & småföretagande
Mat: Lever
Musik: Techno  (eller hur fan det nu stavas!!!)
Dryck: Whiskey (stavning??)
Djur: FÄSTINGAR, ORMAR OCH SMÅKRYP ÖVERHUVUDTAGET!!!


4 saker
Du gör när du har tråkigt: Sitter här
Du gjorde igår kväll: Åt middag o myste med älsk :)
Du kan höra just nu: Folket här i huset, min musik och mitt knappande på tangenterna. 
Du inte kan leva utan: Familjen, handboll och vissa människor!


3 personer
Du kan berätta allt för: Ingen, absolut ingen.. Men nästan allt för Samuel (L)
Du tycker om: Samuel
Du inte gillar: Folk som förstör och tror att dom är bättre än någon annan

2 val
Coca Cola eller Fanta - Fanta!!
Hund eller katt -  HUND :D


1 önskan
ATT JAG OCH MINA NÄRMASTE FÅR LEVA LÄNGE OCH VAR LYCKLIG O FRISK!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0