SAMUEL PETTERSSON JAG ÄLSKAR DIG!<3

tjenare..
nu sitter jag på näthandel, det suger!
men christer springer bara runt och yrar iallafall. för ungefär en kvart sedan sprang han i väg o skulle hämta papper till skrivarn. hur lång tid tar det då? suck!
idag blir det god mat, käk på monroes med älskling o sofia! :D i like!!
men nu ska jag göra en lista.. jag är uttråkad!!

STEG 1


Namn: Sofia Rebecca Rooth
Födelseplats: Gävle BB
Bor: Sandviken
Ögonfärg: Blåa
Hårfärg: Blond
Skostorlek: 39-40
Civilstatus: Upptagen
Höger eller vänsterhänt: Höger


STEG 2

Skor som du bar idag: Som jag bäääär. Mina svarta stövlar
Dina svagheter: Vet inte..
Rädsla: jadu..


STEG 3

Första tanke när du vaknar: Olika.. Men oftast: vart är älskling? :)
När somnar du: alltid föööör sent ;)


STEG 4

Pepsi eller Coca Cola: inget!
McDonalds eller Burger King: McDonalds
Adidas eller Nike: ADIDAS!!
Choklad eller vanilj: antar att det är glass du snackar om? så isf, gammeldags vanilj


STEG 5

Svär du? Ja
Sjunger du? ja ibland
Duschar du varje dag?: nästan :)
Gillar du skolan? sådär
Tror du på dig själv? Ja, oftast.
Kommer du överens med dina föräldrar? ja :D


STEG 6

Har du under den senaste månaden...
Druckit alkohol ? jaa
Shoppat? yes
Ätit en hel ask müsli? nee
Ätit sushi? nej fy
Stått på scen? hm, inte vad jag kmr ihåg
Skejtat? nee
Bakat?: aa

Stulit något? nej
Ljugit? ja. vita lögner
Rakat dig? aa
Kysst någon? jaa<3
Kramat någon? jaa<3


STEG 7

Har du någonsin..
Däckat eller varit jättefull? jaa
Varit full? jaa
Blivit kallad hora? aa
Blivit nerslagen? nej men slagen
Busringt någon?: haha, vem har inte det?
Gjort något som du ångrade? aa
Fått IG i nått ämne eller på något prov? aa på prov
Kastat en sten på nån ruta? nej


STEG 8

I framtiden..

Namn på barn? skriver jag inte här, för då är det någon idiot som bara ska "sno" namnen hela tiden!!
Hur vill du dö?:  jag vet inte. näär jag är skit gammal iaf
Vad vill du bli när du blir gammal? en cooling!


STEG 9

Antal människor du skulle ge ditt liv för? min familj och mina nära vänner!
Antal CD-skivor du äger?: vet inte? har inte räknat
Antal piercings?: inga.. men blir nog en i naveln snart ;) och har haft en i läppen :P
Antal tatueringar? ingen nu .. men det kommer!!
Hur många gånger har du varit med i tidningen? många!


STEG 10

Vad ska du göra i sommar? jobba och tillbringa tid med familj o vänner! <3
Vad ska du göra i vinter? gå i skolan, spela handboll och vara med min familj!
När tar du studenten?: om 2,5 år!
Vad gör du efter gymnasiet? jobbar !
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? ja!
Vad händer till helgen? handboll, slappa och mysa med min lilla familj! <333
Vad vill du helst göra just nu? mysa med min kärlek i sängen<3 och träffa jordan o nikolina, DOM KOMMER IMORGON :D


STEG 11

Vill du ha pojk/flickvän? ja och jag har det..
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? ögonen tror jag.
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först? malin larsson!

Vem är den perversaste person du känner? hha, vet inte ;)
Hur gammal är din största kusin? oj, över 40!
Nämn något du är stolt över hos dina föräldrar? det är mycket!
Bästa sommaren i ditt liv, och varför? 2007!!!



imorgon kommer mina busar, JORDAN & NIKOLINA!
<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0