big girls don't cry

så nu sitter jag här hemma vid datorn som vanligt.. nu när det är sååå fint väder ute och jag har studiedag & allt.
 älsklingen gick ut förmiddag så honom kan man inte heller tvinga med ut på promenix ;) menmen, han slutar väl om X-antal timmar så :) men, gårdagen var väldigt gosig och trevlig. älsklingen & jag käkade tårta (som jag bakat, lägger ut bild på den sen) & chokladpudding och grädde. haha, det blev dock ALLDELES förmycke så vi la oss i sängen och tyckte synd om oss själva eftersom vi hade tryckt i oss alldeles för mycket. haha, sen runt kl. 23 blev jag alldeles galet sugen på morötter och pommes så då snodde vi morsans bil och köpte det på donken :) hihi, vårat egna lilla kära kärleks donken ;)) sen åkte vi runt lite oså, sen hem igen och kikade på tv och myste lite. och sen somnade min lilla älskling och jag somnade i hans armar.. väldans mysigt. när jag väl vaknade så var han då borta eftersom han skulle jobba förmiddag.. men då får jag träffa honom ikväll ist :) MYS!
ikväll ska jag ta småtjejernas träning själv för hanna ska jobba kl. 16-19 ;) och sen ska jag och min bästis hannapanna på bandy! trevligt! sen bär det av hemåt och träffa älskling. justia, timo ringe igår och sa att ala inte skulle komma imorgon.. så småflickorna ska bara möta Arbrå i fba imorgon :) På MIN hemma plan! :) haha, menmen. nu ska jag klä på mig lite och fixa mig lite, sen ska jag gå ut och ta en lång promenix ner till stan tror jag :)  vill till kungsberg men har ingen att åka dit med ;) haha!

ha en bra dag gott folk! PUSS  // rutigarooth

förresten, jag har beställt en sån här tröja också! snyyggggg ;)



image1


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0