det vackraste jag har är, DU!!

idag har jag tillbringat min dag i kungsberg, mesta dels med lilav men med bella o dom också :)
skit kul, hade fan glömt hur skoj det är däruppe!
nu sitter jag här.. och tänker.. har precis kikat på några avsnitt av AA (andra avenyn för er som inte vet det, & dock inte anonyma alkolister som vissa tror!!) tänker på min framtid.. har faktiskt ingen aning alls om vad som kommer hända.. vill verkligen flytta hemifrån, NUNUNU! dela allt med älskling, varenda dag och allting. men det är en dröm som inte kommer gå i uppfyllelse på ett tag. saknar min älsklings så det gör ont! träffade honom senast i morse. men saknar honom iallafall, massvis! men får inte träffa honom förren imorgon eftermiddag. vilket gör mig ännu deppigare! :/ åh, jag vill bara härifrån nu! älskling, kan du inte bara komma och hämta mig härifrån ? jag vill vara med dig. jag vill inte vara här. fan också! jag vill bort härifrån. skit samma. nu ska jag titta tv eller göra nått annat. inte sitta här iallafall. jag saknar dig vännen, du är det bästa och vackraste jag har!

btw, jag glömde en sak. jag har bakat hallon & marängtårta idag! stolt ;) till mig och älskling imorgon. kanske kan knäppa kort på den så får vi se om den visas på kort imorgon eller nått sånt :) men iallafall. ska kila. puss

vi hörs och ses, puss  // REBECCA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0