Du är strösslet på en glass, du är det roliga i hasch. <3

trött.
slapp.
sjukt mycke för tidigt för mig.
hamnade på bokrean.
ångrar mig.
 suck*

idag ska jag iallafall träna med B-pojkarna. blir trevligt det!
eftersom mina vanliga träningar i forsbacka är inställda denna vecka pga. att dom ska byta lysrör o skit i forsbacka hallen. kul liv! aja, men just därför blir denna B-pojks träning en nödlösning för att jag inte ska bli så fruktansvärt rastlös denna vecka för att jag inte får spela handboll. OKEJ, kalla mig tokig. men jag lever liksom för handbollen så.. i princip iallafall ;) ta det inte sååååååååååå bokstavligt. men jag känner att jag bara är trött och dryg idag. och därför slutar jag här. PUSS

justia måste bara skriva en sak till.
siffran 8
sen vad jag menar med den får ni lista ut själv. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0