snart sommar & sol :>

skit förbannad idag!
dålig dag ;) haha.
men åh, jag orkar fan inte skriva nå mer nu ;)
var i valbo igår och shoppade iallafall. trevligt det hörrni ;)
hittade massa kläder som jag ville ha.. men ingenting som min plånka tillät ;) haha
idag blir det lugnt. får se vad som händer. fint väder ute :) ska kila nu ! :) PUSS

taggar lördag nu som satan! ska möta fotbolls grabbarna i handboll då :)
och tobbe ska få spö :) mycke roligt.

justia, hade en ganska läskig dröm inatt. fy satan.
aja

hejhej!

453483-7


upd.

I'm not the type to get upset and cry
'Cause I never leave my heart open

jag vet inte så mycke längre..
What's happenin, we have to talk..
Känner mig lite vilse.. lite lost..
har lust o skriva av mig lite.. men ändå inte.. eller vet fan inte..
skulle vara skönt.. frågan är om jag inte bara går in och ställer mig i duschen och spolar av mig allt skit och hoppas på att jag kommer ut som en ny människa... kanske.. funkar nog inte. jävla pessimist rebecca. suck!
nu tänkerj ag iallafall sticka in i duschen..  blir kanske lite partajj i kväll.. förhoppningsvis ! :) men vi får se!
vi ses. hejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0