sommar -08 med S <3

haha, nu har jag skaffat en ny blogg. och förhoppningsvis ska jag ha tid och lust att skriva i den..
nu sitter jag här. har nyss pluggat! man blir bara deprimerad av att plugga :(
speciellt NO-ämnen! menmen, sitter här nu och väntar på att älskling ska dyka upp..
och det gör han väl förhoppningsvis om en stund.. han jobbar eftermiddag! ;)
aja, ska kila och plugga lite till & lite till & lite till.. och sen förhoppningsvis sova. godnatt gott folk!


samuel, älskling, världens bästa pojkvän - jag gör allt för dig! jag kan gå genom eld och vatten för dig. jag kan dö för dig. du är det bästa jag, jag älskar dig!



Kommentarer
sandra

hihi, då kan jag börja läsa din blogg!;D läs min förfan!:D haha

2008-02-12 @ 16:48:11
URL: http://saaand.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0