framtiden ligger framför mina fötter :)

 
ja jag älskar dig hun<3
här står livet i farstun, så nära inpå.
framtiden ser så underbart ljus ut, hösten är inte långt borta.
gymnasiet, handbolls säsongen, VI <3
jag längtar litelite smått, lite skrajj inför framtiden.. men det borde jag inte vara.
jag styr den som jag vill ha den. sommar vädret är ett skämt, bara en massa regn!
nu hoppas jag på det här, med snabba steg framåt så borde det gå!
jag sitter här och är rädd över den här natten.. en klump i magen och hjärtat i halsgropen.
kan inte sova. inte nu.. fan också! allting löser sig.. (hoppas jag)  i slutet av veckan blir det grillning och mys hoppas jag :)
hoppas kan man alltid. nu MÅSTE jag lägga mig ner och försöka stänga ögonen. godnatt!<<3

det gör så ont, du anar inte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0