jag vet inte ens vem jag själv är

hejsansvejsan!
imorgon drar jag till sthlm! ska bli sååååååååååååå skönt o komma bort, även om det bara gäller 2 dagar.
vet inte om jag orkar skriva nå vettigt, förutom att jag mår väldigt dåligt just nu. Partille var jäkligt roligt, fast hade ju kunnat varit roligare. Jag åkte på halsfluss... :S Så spelade bara EN fucking jävla match under hela cupen. Det suger! Men aja. Livet är så jävla knas nuförtiden.. Jag blev glad idag, när jag träffade mina gofisar Frida och Merima. Sötlökar!  Dock bara i några minuter när vi skulle lämna sigge hos min moster när vi åker iväg.. Jag ska iallafall till Göteborg 31 juli, jag älskar den staden. Folket, dialekten, nöjesfältet, shoppingen, jaa precis allt! Så underbart! Sen träffade jag pappa idag också! Då blev jag jätte glad, ni anar inte! Jag älskar dig pappa, hoppas du vet och förstår det!  Jag tycker att livet är jobbigt just nu, allting kommer på en och samma gång. Och det värsta av allt är ju att jag vet inte ens vem jag är själv.. det är läskigt..
Nu ska jag sova, orkar inte skriva mer nu. Men godnatt, ska skriva snart igen :) LOVAR! :D
Puss på armbågen som DU brukar säga ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0