26/6

hejsan hoppsan!
nu är Rebecca Rooth hemma igen :)
idag blire träning, har legat i sängen hela dagen ;) skönt det!
haha, imorgon får jag pengar. jippie! haha!
sen får jag mer pengar av mamma när jag åker till göteborg (partillecup) nästa vecka. hon är så generös min mor. det tycker jag om :) jag skulle vilja ha lite nya kläder och en ny sport BH! haha, ska införskaffas! just nu sitter jag här och inte riktigt vet vad jag ska göra. sitta här och vara rastlös tills ines kommer och hämtar mig om en och en halv timme! 
idag börjar p&l, blä! jag ville ju också dit. dum nog att inte skaffa biljett. puckat av mig! men nuså, nu ska jag inte sitta här mer. kan tala om att turkiet var skoj iallafall. vart och skönt, jag blev mest brun om magen och axlarna även ryggen ;) haha! nödvändigt vetande. PUSS

26/6-07, det är imorgon.
take me to a new world, i love you!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0