det bara sprudlar av kärlek i kroppen! 26/6

åååååååååååååh. det bara sprudlar av kärlek i kroppen!
YOU MAKE ME FEEL GOOD!!
nu sitter jag här och har alldeles ont i magen.. hur ska jag kunna klara av en HEL JÄVLA vecka utan dig?!! <'3
har packat klart också, fattas bara lite små plock som jag kastar i , imorgon bitti! ska väl kanske iväg o köpa godis senare, och nå mer gott som jag ska käka påväg till arlanda imorgon!
det pirrar i kroppen för att jag är så taggad. nämen nuså. nu ska jag kila. kanske bloggar nått inlägg imorgon också, innan jag åker! hadet så bra här i sandviken nu då! för jag lär väl få det ganska fint iallafall!
pussa alla sötnosar ni hittar på, på midsommar från mig!

ååh, längtar på ett sätt tills jag kommer hem..
26/6-07 - 26/6-08 <3
1 år! <3
kärlekkärlekkärlek, YOU MAKE ME FEEL GOOD BOY!

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0