i'm yours

hej folket!
idag fick jag sommarlov då! ganska nice :)
fick betyg då också. suck och blä! var väl inte de bästa kanske :) men dom dööööög!
var ut till hedåsen och det sög, nu sitter jag här hemma och fryyyyyyyyyyser. vill inte åka på en förkylning nu när vi ska till turkiet, nej tack! så... men nu ska jag kila, ska ut igen ändå! men denna gång ska jag in på en gång. hihi!
alltså bort med "honom". you never know who.

puss folket! skriver kanske nån rad innan jag drar till turkiet, hihi! hade bra. åker på lördag runt lunch.

mitt hjärta är brustet. förlåt men jag klarar inte mer.
trodde du litade på mig, och jag på dig. men du är bara "a big mess".



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0