"andra chansen hos pppppp.. PERSSON"

trött.
har inte skrivit här på ett tag nu.. menmen, det är som det är.
dagarna går upp och ner.. precis som mitt humör dock ;) haha. äter ganska dåligt och har tränat lite dåligt också.
skulle träna i torsdags men blev tyvärr inte så.. orkar inte förklara varför. men kan tala om att jag har bränt mig på armarna och det gjorde sjukt ont så blev inge träning. allt runt omkring mig är lite jobbigt. lite krångel här och var, men bara sånt som löser sig som du brukar säga. du är mitt solsken i mörkret!
var i bollnäs igår och kollade på handboll, jag och lina fahlberg & ringo dömde :) fint de!
sen när jag kom hem så umgicks jag med mina två bästaste :) trevligt ska du veta. vi åkte "EPA" .. eller lika sakta som en "EPA" fast i en riktig bil. men sen så köpte vi glass på donken.. :) gött!
nu ska jag typ hoppa in i duschen när emil har duschat.. suck. när det nu händer! ;)
haha! menmen, blir käk från american take away idag ! smaskens! sen ska jag hem till hanna! dendu!
imorgon har jag match, blir roligt det! :) mot strand! ska kila nu jag.
PUSS

justia, andra chansen ikväll ja!  OLA SVENSSON ÄR KING! :D han kommer spöa dom där konstiga brudarna! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0