DET SUGER - MEN JAG ÄLSKAR DIG MER ÄN NÅGOT ANNAT!!

Du vet hur galet mycket jag älskar dig. Det får du höra var eviga dag, och det kommer jag fortsätta och säga till dig.
Jag försöker att förstå även om det vissa gånger är svårt, men jag hoppas att försöka duger. Jag försöker för våran skull. :) För dig och mig. Och det funkar ju eftersom båda vill att det ska funka med allting.. Vilket det har gjort hittills :) Lite små tjafs får man faktiskt ta ibland.. Eller sånt händer.. Alla människor bråkar.. Så är det bara, man kan inte vara sams JÄMTJÄMTJÄMT! ;D Men det jag ville säga är bara det att jag försöker med all min vilja och kärlek till dig och att jag älskar dig nu och föralltid! Min kärlek till dig är evig & oändlig! Du är det vackraste jag har, och jag är så fruktansvärt rädd om dig. Så du anar inte.  Men som sagt, JAG ÄLSKAR DIG!


nu ska jag kika på tv, vilket jag ALDRIG gör eller har tid med annars xD
så, ha en trevlig kväll/natt. vilket jag INTE kommer att ha. hör gärna av er och var lite social.
PUSS PÅ ER


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0