everything reminds me of you

jag gråter och skakar. jag är så rädd om dig. jag vet inte vart du är. ingen aning. jag får inte tag på dig. du vill vara ensam sa du. det känns som om jag är så jävla elak och ego. men du sa att det inte är mitt fel alls. och okej, säger du det så. men ändå. jag känner mig elak. men du vet hur mycket jag försöker och jag vet att du bryr dig om mig. om oss.. men när du skrev "Älskar dej. Hejdå hjärtat, det är inte ditt fel" trodde jag att jag skulle bryta ihop. vadå hejdå? eller. äsch. jag orkar inte mer. ska en tripp in till köpis med mamma, moster och tommy lite senare. tänker på gårdagen när vi va där. känns som bortfluget.. Det låter som om du och jag har gjort slut. men det kan jag tala om att vi INTE har. 9 månader med dig. och det ska bli så otroligt många fler. resten av mitt liv om du frågar mig. men jag saknar dig så det bränner i hjärtat just nu. du är det vackraste jag har älskling. så otroligt rädd om dig. och det vet du. det är som är det värsta.. är det att jag har inte jävla aning om när jag får höra av dig eller träffa dig nästa gång..    JAG ÄLSKAR DIG!

nu ska jag duscha. allt i mitt rum, allt överallt i mitt hus. allting påminner mig om dig. vilket gör mig ännu ledsnare.
saken är den.. att jag vill bara finnas där för dig när du mår så dåligt. nu får jag inte det.. samuel, jag kan inte inte beskriva med ord hur mycke du betyder för mig! så är det bara!
nej nu ska jag dra. hejs


Kommentarer
Anna

Jag finns alltid här rebecca

2008-04-01 @ 20:54:48
URL: http://beeerger.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0