Love makes life worth living

hej.
jag sitter här med matteboken i högsta hugg.
borde verkligen plugga men fattar NADA!
har gjort matteläxan iallafall. den var dock inte lika svår som detta.
HATAR funktioner och algebra! :S skit matte! är bara en massa jävla X & Y! blir totalt galen
men det är som det är. jag får göra det bästa av saken.. suger på matte så är det bara. "genrepet" för nationella är ju dock as lätt. menmen. blir man ju nästan sugen på att göra dom sidorna ;) haha!
på tal om något annat så gjorde mamsen världens godast muffins idag! :) vanliga choklad muffins fast hon la i smält dumle! sjukligt smaskens ;) så nu sitter jag här och käka muffins.. onyttigt efter träning men super gott.
jag hatar tisdagar kan jag bara meddela. jag stressar sönder! är så trött men ändå uppe i varv så jag blir helt galen! börjar med att klockan ringer halv 7 på morgonen, men jag ställer om den och vaknar ungefär fem i 7. går upp då, gör mig i ordning.. och äter frukost om jag har tid (FY DUMMA REBECCA!!! annars äter jag nån macka i skolan vilket jag inte blir mätt på heller..) borstar gaddarna, och sticker i väg till bussen som går 07.48.. är i skolan strax före 07.55 typ :) går upp till skolan, låser upp skåpet, tar ut "skolagendan"och går til handledar tiden. med gunhild . hm!! sen är hela min dag ett helvete! orkar inte skriva mer nu.. jag slutar halv 4 på eftermiddagen iallafall och sen kvart i 5 ska jag vara på hammar.. och emellan det ska jag ha hunnit hem och käkat, packat till systrarnas träning och till min träning! kl. 5 börjar systarnas träning och slutar halv 7. min träning börjar också halv 7 så jag måste åka 10 över 6.. suck och kommer hem runt kvart i 9 ;) nu ska jag sova. GODNATT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0