slut på orken i min kropp!

hello babes! ;)
nu sitter jag här och har tråkigt..
nyss käkat 2 mackor, glass m. strössel & druckit mjölk ;)
gjorde chokladbollar .. blev misslyckat! haha, åh. jag är sämst på att baka :)
idag får jag se vad som händer o fötter.. kanske blir lite matte pluggning! behövs ju verkligen!
hörs, PUSS


så jävla arg, så arg så det kokar!
helt sjukt, kan du bara låta bli och styra mitt liv?
jag hatar dig? fattar du det? JAG HATAR DIG!!
jag är så trött på dig. du får ju fan som du vill jämt jävla häxa!
sluta vara en sån jävla bitch! du kan ju börja med att skaffa dig ett jävla fucking liv!
jag har nog hört vilket jävla liv du har. kan du inte bara ta ditt pick o pack och dra?
allting kretsar inte runt dig! du är inte den enda människan på jorden? OCH ABSOLUT INGEN JÄVLA PRINSESSA! bara försvinn. vill aldrig ha nått med dig att göra. bara försvinnförsvinnförsvinn!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0