Your smile is heavenly

heej gott folk!
jag var in på min efterfest idag och hittade denna bild ;D
tunisien hösten -07!  saknar <3 var så galet skönt.. menmen. kan tala om att när jag gick ner sådär i dom där shortsen och t-shirten på en sko-affär som låg alldeles bredvid hotellet så fick man dåligt med blickar.. inte så ofta det kommer dit blonda flickor ;) haha! och sen inte i sådär korta shorts oså heller. men det var faktiskt jääävligt varmt där. 40 grader såå! aja. så vare iaf ;D
längtar så fruktansvärt till i sommar. ååååhh! bara att vänta så kommer den så småningom och hälsar på oss ;)
hihi. aja. jag har fullt upp idag. både äckelso prov imon, och äckelspanska prov. suck!
menmen. ska plugga nu! får se om babe kommer nå idag. menmen!
hörs,  pUSS



image11



Kommentarer
anna

snygging

2008-03-17 @ 18:28:29
URL: http://beeerger.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0