aaaaaaah

jag älskar dig av hela mitt hjärta, och det kommer jag alltid att göra!
I will always be yours, and I will always be your right hand.

hahahahahahaha, snart 11 månader baby! :D




Jag har stått på samma plats sen du lämnade mig kvar
Kan inte sluta tänka på minnena och våra dar
Jag vill kunna tro på kärlek men riskerna är för många
Avståndet mellan dig och mig har blivit för långa
Jag har alltid stått framför dig men du väljer att gå förbi
Men jag glömmer aldrig löftet och vi svor på föralltid
Var det bara tomma ord var det bara något som du sa
För nu känner jag saknad av att jag inte har dig kvar
Då jag tappade min heder och all den kärlek jag trodde på
När du svek mig hårt då du valde att gå
Ser du såren som du lämnade eller hjärtat som du slet itu
Det är jag som står med sorgen och du som byggde upp en mur
Jag som offrade allt för dig men vad gjorde du
Inte ett skit och jag inser det nu
Jag har en bild på vem du var men inte samma som idag
Du är en elak person men ändå så underbar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0