det göööör oooont

ooooo, såååååå ooooont!
haha, lena PH
nej men, det svider faktiskt i mitt hjärta. 

en väldigt jobbig tid har börjat attackera mig.
måste sova nu snart. vila lite.. för mycket i skolan, för lite vila, för mycke stress, och annat skit runt omkring mig & skit deppigt väder.
det får mig att må skit också.
hockey ikväll sådetså. vinner inte sverige blir jag arg.
dom var ganska så klappkassa igår(enligt mig)..
men aja. nu blir det movie och vila i sängen. trevligt det.
blir faktiskt harry potter & de vises sten. ;) såg den igår också.
men den är ganska nice faktiskt ;D

bläääää..
give me power and strenght to handle with my life, school and the fucking rest.

nån idiot finns väl däruppe i heaven som kan ge mig lite vilja till att gå gymnasiet oså.
allt annat också, att orka spela handboll & ge mig lite vilja och glädje till de med. snålis
 
hejdå på er.
kommentera lite ffs ;)

26/6-07 till forever!
None


Kommentarer
Hanna

Jag älskar dig <3

2008-05-19 @ 10:26:19
URL: http://h
Julia

svar: tack vad snällt! kul att du gilalde min stil!

Ha en jättebra dag.

ps. såg din komentar först nu det är däröfr jag inte svarat på den innan :-)

2008-05-19 @ 21:03:50
URL: http://allasjulia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0