love is in the air

haha, jag är trötter!
ska käka lite nu tänkte jag, om jag orkar ;) är inte så värst hungrig än men mat måste man ändå ha i magen!
sen ska jag och mamsen skjutsa min lilla syster till högbo & så ska vi hämta ut ett paket som kommit från hm! :) hihi, dock så har jag bara köpt mjukis shorts ;) hihi!
har haft fullt upp i skolan dessa days! men nästa vecka är det ganska lugnt faktiskt! :) hoppas det iallafall, ska bara göra sista delen av föredraget (den förbaskade jävla sagan ;D) haha! och sen så äre inlämningsarbete till biologin och om USA:s presidentval ;) jag ska skriva ihop lite om hillary clinton.. intressant (NOT)! men sånt är livet.
jag har iaf gjort klart halva föredraget, gjort so provet, lämnat in so arbetet och påbörjat engelska uppgiften om hillary.
en bra början iaf ;) 9 skoldagar kvar nu alltså. knappt det för det går bort en jäkla massa! nästa vecka är det vanlig skolvecka, veckan efter det så går vi mån-tis och sen miljödag på onsdagen, sthlm&grönan på torsdagen och sen nationaldag (ledig) på fredagen. sen har vi brännboll på måndagen efter det och den avslutningsmiddag på tisdagen och sen skolavslutning den 11 juni :) alltså bara 7 RIKTIGA skoldagar kvar nu. liiiite stress alltså! ;) hah!
nu ska jag skriva litelite om hillary om jag orkar och sen bara slappa och skjutsas syster & hämta paket. justia, imorgon ska min mormor ha 70 års partajj ;) hon fyller nämligen 70 på tisdag  ;D haha! jag ska dit & det bästa av ALLT, är att min käre bror kommer hemifrån göteborg imorgon för att mormor fyller år :) FAN VA HÄRLIGT! saknar dig ramzi <'3   såså, nu ska jag dra. om nån av er har lust att åka till österfärnebo och kika på fotboll imorgon så smsa eller hör av er på någe vis ;) haha! puss påré! (L)


11 month.. snartsnart  <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0