nu ska ni få höra..

ja jo som sagt ..
nu ska ni få höra..
nu är det såhär att jag kan nog inte skriva så mycke mer i den här bloggen.. haha
för det finns vissa människor här i lilla äckliga sandviken som sitter dag ut och dag in och verkligen SNOKAR igenom mitt liv. så jävla desperata människor. det är ju så jävla roligt att det finns sånt sjukt folk.. helt sjuka i huvudet som måste ha ett sånt jävla kontroll behov av vad jag gör hela tiden och skriver ut papper efter papper och sparar.. och veta PRECIS varje steg jag tar. haha. det är ju så jävla sjukt så att det blir roligt till slut. och att dom fattar inte vafan dom håller på med heller. så jag hoppas att ni läser det här nu och så kanske ni ska passa på att skriva ut det på en gång? haha! aja. men om jag inte skriver nå mer så vet ni alla andra varför. haha! roligt roligt ! hörs.
PUSSHEJ!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0