wWw

goddagens! :)
nu sitter jag här och filosoferar.. alltid lika givande men ändå så tänker jag ALLTID fööööör mycket.
jag borde hålla mig sysselsatt dagarna i ändå för att inte tänka för mycket, för då blir det bara fel från min sida..
de här dagarna har iallafall varit väldigt mysiga och trevliga.
ikväll ska lina sova här med mig i emmas lägenhet! blir trevligt det sörru :) pizza, film & myspys! :) sen sova och imorgon får man gå upp och ta nya tag. har egentligen INGEN som helst lust att gå upp morgonen nu förtiden. IT SUCKS! men sånt måste man ju.. tyvärr!
nejdu, nu ska jag städa undan lite till lina flina kommer, bädda sängen också ja! :) mata kissemissarna och sända iväg ett sms till min lilla älskling! sen får vi hoppas att linaflina dyker upp snart..
justia, sista april blev väldigt väldigt lugn! men det var skönt :)  ha en bra fredagkväll!
PUSS



ingen känner mig så väl som du.
jag skulle fastna i min ensamhet igen,
om du lämnade mig nu





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0