LAST CHRISTMAS

hej folket :)
har nyss gjort lite frukost som jag sitter och äter nu :) består av 3 mackor ;) haha.
ja jag är hungrig ;) börjar skolan 10.55 så har en stund på mig nu :) gick upp i morse och klädde på nikolina o sen gick jag och la mig igen :) jag slutar väl typ halv 3 idag, för turismen är inställd, men ska gå tidigare för ska med älskling o hämta jordis o nikolina på dagis :) sen ska vi hem o leka :D haha! :P o jag ska plocka lite kläder och eventuellt tvätta lite :) får se! och sen ska jag o älskling mysa ikväll.. vi har varit tillsammans i 17 månader idag!<3
samuel, you have filled the empty room in my heart!

yes yes :) nämen nu ska jag väl käka upp frullen o kika i lite bloggar och sen dra på mig tjockis jackan och börja gå mot school ;) hörs :)

PUSSS
förresten, duu.. vi är dig på spåren ditt lilla äckel!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0