MAN KAN JU ALLTID HOPPAS!

hej folket, nu sitter jag här!
varit på kappAhl nu ikväll med nikolina, mamma och frida.
hittade en jäkla massa kläder till jordan och nikolina. man kan aldrig få för mycke kläder :O haha.
men det var inte alls länge sen jag köpte en hel hög åt dom, men det roligt och nödvändigt :)
hittade strumpbyxor och en skit snygg t-shirt åt mig själv :D I LIKE! syrran köpte bara nå typ tofflor och mamma en skjorta och nå mer åt henne.. och sen köpte hon en skit snygg skjorta och svarta jeans åt tommy! ;)

 känns verkligen toppen att jag är klar med matteprovet och broschyren om gästrikland nu!

den blev riktigt snygg och jag är sjukt nöjd! :D

hoppas på nice betyg. fick se mitt omdöme efter praktiken på KappAhl tidigare i veckan.

det var SKIIITTTT BRA! otroligt nöjd, fick bara bra kommentarer. så det kan jag absolut ta med mig.
men sen så blev jag ju uppsatt på extra jobb där också så, hoppas absolut på det. dekoration är ju underbart roligt :)

menmen.. tillbaka till matteprovet som jag gjorde idag. kändes riktigt bra.. förra gången fick jag VG+ (STORT PLUS!). och det kan det mycket väl bli denna gång också kände jag. hoppas jag :) i slutet av provet så gick självklart brandlarmet.. suck. var bara ut i kylan, men som tur var så hade jag ju jackan med mig i klassrummet. sen var det bara att gå in och skriva sista uppgiften och gå på lunch. jag, gunnarsson och lundgren gick o käka lunch. var typ 10-20 meters kö bara FRAM till själva maten. sen var det skit stor kö när man skulle lämna brickorna.. :S suck.
så var dagen.. 

OCH nu ska jag och samuel lägga oss framför en film och myspysa med lite popcorn! 
mysigt det..
hörs folket.
pussen
 



Kommentarer
frida

nikolina är såååååå söööööööt :D<3

2008-11-14 @ 07:36:11
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0